Söndagssol.

Dagens datum:  Söndag 15 mars 2009
Låt just nu: AFI - "Love like Winter"

18.31

Vaknade 13.37 idag med solen i ögonen och ett leende på läpparna.
Älsk låg tätt intill, hade ännu en gång snott min kudde under natten. Läste en stund innan jag gick upp och möttes av översociala och superpigga Annabelle och Lilla Grå som med glädje klättrade ur buren för att leka.

Idag var en sådan dag som ingenting kan gå fel, så äntligen fanns både lust och energi till städning. Inte mycket kvar förrän allt äntligen är färdigt. Mitt skrivbord/syhörn är ordnat för första gången på över ett år, så snart kan jag börja sy färdigt allt som påbörjades ett bra tag sedan.

Jag vill ha vår nu, snön kan gå ta sig någonstans.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Mathias

Kom tillbaka till sthlm, vi tar en fika på stan?

Jag vet ett toppenställe.

2009-03-16 @ 01:57:07
URL: http://titanvinge.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Det är väl ingen fobi men tycker de är så små och oberäkneliga. De kan liksom tvärvända och poff är dom på axeln :P Rätt söta annars, bara jag inte behöver ha dom på mig :D

2009-03-16 @ 21:30:40
URL: http://tirkk0nen.blogg,se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0