Mars.

Dagens datum: Söndag 1 mars 2009
Låt just nu: Godsmack - "I stand Alone"

17.39

Söndag, helt okej.
Vaknade på superbra humör idag, ser fram emot skolan nästa vecka och hela kommande månaden faktiskt. ^^ Bara sy sy sy på eget ansvar (Jag slipper med andra ord lärare som stirrar över axeln på mig och undrar varför jag antingen ligger så långt efter eller före alla ndra i klassen). Jag får göra saker i min takt och på mitt sätt. (:

Städningen i lägenheten pågår annars för fullt. Eller ja, vi försöker i alla fall. Too much stuff and too little time and space, typ.
Jag har även fått en mindre besatthet över tv-serier, något som gör det omöjligt för mig att gå in i filmbutiker över huvudtaget pga alla säsong-boxar.

Ja, människor, intressantare blir det inte idag.
Eller jo, just idag har jag faktiskt bott här i oslo i ett och ett halvt år. Jag ångrar ingenting.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Okänd

Kommeru till Gôteborg i sommar?

2009-03-01 @ 19:40:29
URL: http://www.xvideos.com
Ditt namn: Sara

Fasen vad tiden går fort, känns som att du nyss flyttat dit.

2009-03-02 @ 15:59:26
URL: http://tirkk0nen.blogg,se
Ditt namn: Madeleine

haha nu på fredag?

Jadu, jonny är ledig fre-mån så vi ska stor rensa hemma bara .. Så vi kmr vara hemma mestadels!

2009-03-03 @ 22:53:02
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0