Torsdag - Ur funktion.

Dagens datum: Torsdag 15 januari 2009
Låt just nu: AFI - "Summer Shudder"

23.10

Låg vaken hela natten, när jag äntligen lyckades somna drömde jag att jag var döende igen, exakt samma dröm som innan förutom att den här gången trodde inte Oskar på mig och jag säger "Jo, jag kommer dö, jag har drömt det här förut".

Älskling vaknade vid tio och såg att jag fortfarande sov, men han känner mig och förstod att jag troligen legat sömnlös hela natten eftersom jag inte lyckats ta mig till skolan så han bäddade in mig i sitt täcke och lät mig sova ut.

13.13 vaknade jag med ett ryck och drog mig ur sängen som en zombie. En kopp té fick bli min frukost, antar att min mage inte riktigt vaknat ännu.
Oskar kommer hem och jag följer med honom till en biljardhall där han ska göra en photoshoot med någon tjej. Han behövde låna mina skor, så jag satt i strumpor med en kopp kaffe i handen och bara kollade på människor.

När han var klar och vi ändå befann oss på en biljardhall så hade vi lite sambo-tid tillsammans och körde några matcher.
Kan faktiskt erkänna att jag e ganska duktig, när jag väl träffar bollen, vill säga.

Märkte att jag suttit inne för mycket. Sedan jag kom tillbaka från Stockholm har jag bara varit i skolan eller hemma och spelat. Det var härligt att göra något igen. :) 

Nu ska jag sätta mig med ett skolarbete - i sista minuten.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Jag drömmde att jag vart träffad av blixten samma natt :O

2009-01-16 @ 13:57:13
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Du kan bjuda mig till dig en vecka i sommar så kan vi göra massa roliga saker :) Har sex veckors semester jag måste göra något på ;D

2009-01-16 @ 15:53:26
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0