PMS och sytrådar överallt.

Dagens datum: Fredag 30 januari 2009
Låt just nu: Crossfade - "Dead Skin"

17.34

Jag har humörsväningar värdig en Big Brother-deltagare just nu. Borde gå runt med en varningsskylt snart.
Eftersom jag varit sjuk en vecka så har jag jobbat arslet av mig idag och sytt en tröja, blev färdig vid fyra. Med andra ord:  Jag gjorde på en dag lika mycket som de andra i klassen jobbat med i en vecka.
Men nej, ingen bild den här gången heller, tröjan ligger säkert i skåpet, så inga hundar kan bita sönder den under helgen.
...Jag har väl nämnt att jag är hundvakt åt två pälsbollar? 

I alla fall, PMS var det ja. Andra får det före mensen, det får jag också, men min slutar inte när mensen kommer, jag blir nästan värre.
Men det är jävligt svårt att le och vara glad när ens mage och korsrygg slåss om vad som ska göra mest ont först.

Oskar mötte mig efter skolan idag, jag blev skitförbannad enbart för att han fråga "Hur är det med dig?" när jag tyckte det skulle vara uppenbart att jag lider helvetets alla plågor, typ.
Jag är fortfarande sur, fast jag vet att jag bara är dum och fånig.
Han är dum och fånig!
... Du fattar.

Ibland hatar jag att vara tjej.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

håller med dig helt och fullt ut på det sista.

2009-01-30 @ 19:27:25
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Emma

Håller med, det är jobbigt =/

2009-01-30 @ 21:43:45
URL: http://trashc0re.blogspot.com/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0