Igår var idag imorgon.

Dagens datum:  Lördag 14 februari 2009
Låt just nu: P.O.D.  - "Youth of the Nation"

18.01

Ja, eftersom alla skriver sin åsikt om Alla Hjärtans Dag så kan väl jag göra detsamma..

Jag befinner mig inte i Sverige utan min pojkvän för att jag inte tycker om honom, nej, jag åkte hit för att han är väldigt bitter just  denna dag på året.
Därför tänkte jag att jag lika gärna kan åka till sverige och sticka två nålar i bröstvårtorna, vilket jag också gjort nu.

Jag gillar Alla hjärtans dag som det är tänkt att den ska vara, den romantiska tanken och myset. Det kommersiella jippot är däremot något jag struntar i. Jag gjorde en foto/text-bok till min pojkvän, då personliga ting äger alla jävla nallar.

I alla fall, som jag ser Alla Hjärtans dag:

Visst är det en fin tanke att man ska uppskatta kärleken och visa den varje dag, istället för att satsa allt på en enda dag, men i de flesta fallen fungerar det inte så.
Vardagen slänger sig in, man tar de minuterna man lyckas få med sin älskling mellan skola, jobb, vänner, dagliga måsten och ärenden. Därför tycker jag att Alla hjärtans dag är mysig, man kan skjuta upp allt och ägna hel dagen med varandra, om det så bara är att dra på IKEA eller bråka om PS3an. 
Jag tänker på Oskar varje dag, jag säger att jag älskar honom och jag kramar i massor när jag får chansen.
På alla hjärtans dag finns ingen vardag, då är all fokus på kärleken, som det Ska vara.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Micka

Aha, the nippels. Fy fan det måste gjort ont :O

jag vill mörda nicke varje gång han är för hårdhänt där. Modigt :D

2009-02-14 @ 23:36:35
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: oku

<3

really thank you for the book, it is beautiful

I love you and i do miss you

come back soon

<3

2009-02-15 @ 02:14:07
Ditt namn: Dhevil

Haha tack =P



Helt ärligt så fick jag perfekta bilden lite senare..

Men jag vet inte om han blir så lycklig om jag lägger upp den =P xD

2009-02-16 @ 09:32:00
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Mathias

Fan va sött hörrö (:

2009-02-16 @ 09:57:37
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0