I dance to the music I hear inside my head

Dagens datum:  Onsdag 11 februari 2009
Låt just nu: Offspring - "The kids aren´t Alright"

15.33

Idag är en underbar dag!
Fråga mig inte varför, för jag kommer inte kunna svara, men jäklar vad jag trivs med mig själv just nu.
Har studsat runt på moln hela dagen, känner hur mitt riktiga Jag har kommit tillbaka, om så bara för en liten stund. 

Åt chips till frukost, med ett glas apelsinjuice. Inte samtidigt förstås, tror det hade smakat lika gott som det låter. *skratt*

Åh! Ikväll ska jag hem till Engel, som har bakat, men nu ska jag träffa BB som har gått vilse i Oslo. ;P



Vi ses på stan!

Kommentarer
Ditt namn: Mathias

Haha, kan det vara apelsinjuicen som gjorde ditt hår sådär charmigt, kanske? xD



- Kul att du mår fint, we like it =)

2009-02-12 @ 14:57:16
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0