Uppdrag: Slutfört.

Torsdag

Veckan blir förhoppningsvis lugnare från och med nu, mindre stress, mindre ångest, mindre pappersarbete.
Allt är inlämnat och nu är det bara en läkartid den 14e kvar.

Oku och jag käkade lunch på Bit (baguette, nom nom), sen gick vi till djurbutiken och köpte en ny resebur till Annabelle och Lilla Grå. Den är större än våran förra och mindre insyn, så de behöver inte bli lika stressade av alla ungar som flockas runt buren varje gång jag tar tåget till Stockholm.

Vid fyra-tiden mötte vi upp Thea och Rachel för en fika, drack mocca's och snackade om våra bröllopsplaner. Det är otroligt hur mysigt det är att kura ihop sig med vänner på ett varmt café när termometern ute visar -10.

Nu är vi hemma för resten av kvällen, Oku lagar middag och jag ska snart städa råttburen. Ikväll ska vi bara mysa i soffan och kolla på senaste avsnittet av Bones. Inte bara jag som påverkats av all skit den här veckan, min älskling delar alla jobbigheter med mig.
Jag Älskar att du Älskar Mig, du är min livboj, du håller mig över ytan<3

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Cicci

Åhh ska ni gifta er? :)

2009-12-07 @ 23:12:58
URL: http://www.metrobloggen.se/chas

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0