Tuff Tuff Tåg

Onsdag

Sista-minuten-jag är just nu jävligt förnöjd med mig själv. Jag behöver inte vara nere på tågstationen förrän om två timmar, men jag är i stort sett klar med allt. Den var ny.
Tåget går inte förrän tio i fyra, men jag måste förbi djuraffären också.

Snön ligger som ett täcke över Oslo, jag vill bara slänga mig i närmaste snöhög och göra snöänglar. Det är nog lika bra att jag låter bli, 6 timmar på ett tåg med blöta kläder är nog ingen höjdaridé.

Åååh, jag kan knappt vänta! Brorsans fru skrev just på Facebook att hon bakar saffransbullar till mig och Oku, ge mig det och julmust och jag blir världens lyckligaste Katt.

Nej för fan, nu måste jag röra på arslet. Vi syns på stan!

Katt

Kommentarer
Ditt namn: Simone

sv: Haha jaa, det lilla jag såg av Oslo var riktigt fint, synd att vi inte hann stanna längre :/

2009-12-16 @ 14:24:04
URL: http://fattybom.blogg.se/
Ditt namn: K

God Jul i stugan! =D

2009-12-22 @ 14:47:31
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0