Efter midnatt...

Tisdag

Har visst blivit något av en vana att skriva efter midnatt, men kan väl omöjligt ha ett samband med att jag inte sover..?
Ironin studsar mellan väggarna.

Råttorna har varit tok-gosiga idag, hur mysigt som helst!
Var även förbi grannen på kvällskvisten för att diskutera hennes inlämningsuppgift till torsdag. Jag fick också läsa lärarens kommentar på hennes senaste prov eftersom hon själv inte ser vad det står. Bara massa beröm fick hon, jättehärligt att läsa^^

Imorgon har jag och Oku lunchdejt med K2 som har en av sina sällsynta lediga dagar från jobbet, jag har ett kort bankärende (men jävligt konstigt ärende, så de kommer nog se på mig som om jag är knäpp), sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.
Jajustja! Julkalender ska inköpas, det är ett Måste!

Annars har jag idag gått runt med en ihärdig känsla om hur jag tror en kokosnöt känner sig och med ett utseende som en blå golvmopp.

Katt

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0