Party på tisdag.

Dagens datum: Måndag 6 april 2009
Låt just nu: Dead Kennedys -  "Holiday in Kambodja"

Sitter för första gången på timmar och slappnar av. Städning har varit på schemat hela dagen och nog fan gjorde vi ett grymt bra jobb! 
Imorgon blir lägenheten fylld med vänner för en kväll av festande och spelande. Konstigt på en tisdag, tycker ni kanske?  Men nej, det föll sig sån att just tisdag är den enda dagen som Alla vänner var fria från allt vad planer heter, lustigt nog. 

Så nu har massa onyttigt införskaffats till min Älsklings förtret, som kämpar så duktigt med dieten. Jag försöker övertala honom att EN dag är helt okej, men vi får se hur det går. Han e rätt envis.

Har jag berättat det förresten?  Att min älskade fina gick ner 14kg på 2 månader?  Jag e hur stolt som helst! Mig fick han inte mycket stöd från eftersom jag e galen i godis, och dessutom tyckte hans mage var helmysig att sova på.
Tji fick jag, han höll sig från allt onyttigt (mer till mig:P) och magen försvann direkt, och JÄVLAR vad snygg han e!

Nog med skryt, dags för lite välförtjänt spelande. ^^

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Neeej vad kul, ruskigt bra jobbat. Visa en bild på din karl ;D



Allt väl med dig? :)

2009-04-06 @ 22:08:58
URL: http://tirkk0nen.blogg,se
Ditt namn: Tette

Tufft! :) Hur lyckades han gå ned så mycket, om jag får fråga?



(ps. ja, jag har börjat stalka din blogg :P)



/Tette (du vet, Kimmo-Tette :D)

2009-04-08 @ 12:56:02
URL: http://blogg.passagen.se/byxmyndig/
Ditt namn: Tette

Svarsvar:



Ahaaa, det var ju ganska starkt gjort :)



Jorå, det är bra! Vi firade 3 år nyss ^^



Vad är det du pluggar där i Norge egentligen? Är det något gymnasieaktigt eller högskoleaktigt? :P Jag tycker nästan det verkar lite läskigt att ge sig iväg till ett annat land och bosägtta sig :)

2009-04-08 @ 21:44:44
URL: http://blogg.passagen.se/byxmyndig/
Ditt namn: Dhevil

Haha näe..Faan va bra..

Skulle ju vara trevligt om man lyckades med det =P



Men godis och jag..Hmm, we share a special bond ;P xD

2009-04-09 @ 14:27:47
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Tette

Kvadratsvar: :P



Det låter iallafall jätteskoj att flytta iväg och ha ett eget liv, men lite läskigt som sagt :) Själv skulle jag högst våga flytta till Uppsala och plugga och bo i nån studentlägenhet. Det skulle vara skoj.



Hur går det med språket då? Fast du var väl halvnorsk, så du kanske är van? :)

2009-04-09 @ 22:34:16
URL: http://blogg.passagen.se/byxmyndig/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0