Akut hemlängtan.

Herregud, var kom den här känslan ifrån?
brorsan hade lagt upp nya bilder på FB som ajg halvslött bläddrar genom. Plötsligt som ett slag i ansiktet ser jag en bild på min brorson som växt galet mycket på galet (enligt mig) kort tid. 
Jag hatar det. Känslan av att vara på fel plats blir alldeles för påtaglig och jag längtar hem till mamma, mina syskon och deras ungar. 
Jag saknar att spela tv-spel på rummet och sitta barnvakt åt ungar som inte alls vill lyssna på mig.

Just nu vill jag vara där, inte Här.
Jag behöver en mental semester.

Kommentarer
Ditt namn: Mathias

Du kanske behöver komma tillbaka till oss, ett tag iaf? vi saknar dig! (jag iaf..) :'(

2009-04-30 @ 02:16:30
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0