Why are the headlines in english?

Fortfarande sjuk och jävlig lyckades jag få til en någorlunda mänsklig frisyr och släpa mig ner till affären för att köpa något ätbart. Bara det viktigaste förstås, som bröd, smör, mjölk, chips och godis.
Jag e sjuk och ensam, jag Får.

Det är nu jag borde ha något vettigt att säga, men ledsen, inget händer just nu och när jag e sjuk så fungerar inte mitt huvud som det ska. (Är rätt övertygad om att min hjärna rann ut genom näsan igår och nu är ersatt med slem.)

Nej, nu ska jag gå laga någon snofsig maträtt. (Slå hål i plasten och lägga in färdig-maten i micron alltså) .

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0