Vad tyst det är.

Varje dag kollar jag min rad av communities, mejl och annat påfunn. Sällan är det något nytt, men när det kommer till bloggarna...
Nästan slaviskt går jag in på folks bloggar flera gånger dagligen. "Kanske, kanske har någon skrivit något nytt" och ofta kommenterar jag, om jag kommer på något att säga.
När jag kommer till slutet på listan blir jag som ett barn som inte får det hon vill på julafton. Jag älskar att läsa hur det går för folk, vad de har för sig, och då måste det bli genom bloggarna. Det är dyrt att ringa till Sverige från Norge.

Sedan blir det tyst.
Jag försöker komma på något vettigt och intressant att skriva, men det är svårt när jag inte vet vad jag ska skriva Om.
"Hej jag har bott helt ensam i en och en halv vecka och jag lever ännu trots dåliga matvanor" ? Nej, jag tror inte det.
Och kommentarsumman ligger på Noll och Ingenting, fast det gör ingenting.
Vad gör en människa intressant för omvärlden?

Jag har en envis förkylning sedan två veckor tillbaka. Feber som går upp och ner. Innan var jag hemma från plugget, men jag har inte tid att hamna efter, så nu går jag dit, feber eller inte. Det kan förstås ha en hel del att göra med varför jag inte blir frisk.
När jag kommer hem så somnar jag nästan direkt, som igår. Då sov jag från klockan 17.oo någonting till klockan 06.14 imorse.
Lägenheten är så satans kall så istället för att kliva upp somnade jag om och vaknade 12.30 när Älsk ringde.
Saknar honom något otroligt>.<
Kan ni tänka er att jag snart varit tillsammans med honom i ett år? Tiden rusar...

Men nu ska jag låta er återgå till tystnaden och själv försvinna in i en värld av musik och läxor.
För visst är tystnaden vacker, men den hörs inte så bra.



Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Hey vännen, hur är det egentligen? Och hur går det på skolan? trivs du? Vad gör ni? :D Pusspuss

2008-09-18 @ 08:07:27
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: kattfanskap

Jag lever, thats it...

2008-09-19 @ 01:11:39
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0