Första natten, here we go...

Okey, så klockan är kväll och jag borde försöka sova om en stund, men ångesten har hunnit ikapp mig redan nu.
Inte nog med att jag har klaustrofobi, nej, jag har även fobi för att vara ensam på stora utrymmen (Som min lägenhet)  där jag inte har översikt över alla rum.

Så här sitter jag nu och försöker febrilt lista ut vilka lampor som ska vara tända, ifall alla fönster är stängda, memorera vilka ljud som jag hört under mina vakna nätter som tillhör huset eller grannarna... Jag vill ju inte få totalpanik i onödan.
Jag är konstig, jag vet. Deal with it.


...Och plötsligt minns jag varför jag föredrar en liten etta framför villa.


Blir väl att lämna tv´n på, stänga alla dörrar och sova dåligt. När det andra valet är att vara vaken hela natten, så föredras dålig sömn. Jag har ju skola imorgon, trots allt.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Hellspawned

Du klarar det vännen, det är jag säker på :)

2008-09-09 @ 07:43:03

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0