...

Dagens Datum - Lördag 11 oktober 2008
Dagens låt - Live  - Shit Towne

Idag är en sådan där dag. En då jag bara sitter egentligen, utan något produktivt tänkande eller görande.
Ska käka middag hos älsks föräldrar ikväll (Riktig mat, woohoo!) och om jag känner mig själv så blir det tv-spel resten av kvällen och natten på vårat nyinköpta Wii.
Efter åtta timmars Guitar Hero-spelande fick jag för mig att skriva ner och göra en lista på alla mina tv-spel till diverse konsoller.
Det tog en stund -.-

Nej, nu ska det ägnas lite tid till att tänka på att jag borde städa, lite tid till att skita i att städa och lite tid till att göra mig i ordning och dra ut och iväg.

Vi syns på Stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0