Ett samtal till USA.

Ringde till staterna angående internet-problemet med min PS3a. Älsk ignorerade dem bara, men så borde jag veta bättre än att ge ansvaret till någon som inte vet vad han sysslar med.
Har varit omöjligt att få tag på någon i Norge, så väl förberedd ringde jag USA.
Precis som med Älsk så var dem lagom dryga, tills jag berättade allt jag gjort, vilken uppdatering som fuckat ur allt ( 1.84 ), hur många google-träffar du får med folk som har samma problem och vilken FelKod ( 80010201 ) som visades.
Jag vann, förstås, och deras attityd mot mig ändrades snabbt.

"OMG, You´re from NORWAY? I heard the accent, but I just guessed you were Canadian."


Fick kontorsnummer till huvudansvariga i Oslo (Nu kan de inte bli av med mig) och en del beröm för mina svordomskunskaper på engelska, trots att jag är från Norge xD

INGEN BRÅKAR MED EN HARDCORE-GAMER NÄR HENNES PS3 ÄR 404!

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Miiicka

Du är så skön katt :D<3

2008-10-07 @ 21:50:01
URL: http://brorbob.bloggspace.se/
Ditt namn: Mathias

Du är grym, och det vet du, fan va nice ;D

2008-10-09 @ 07:27:21
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0