...

Dagens datum: Måndag 27 oktober 2008
Låt just nu: Maria mena - All this time

Jättekärlek till ovanstående artist och låt just nu! Norskarna lyckas minsann ibland, trots allt.
Idag har varit en jobba-hemma-dag, så trådar och tyger har flygit åt alla möjliga håll medan PS3an visar alla episoder av Drawn Together. Jag har alltså supertrivts i min ensamet, trots illamående och nattens sömnlöshet. :) 

Spenderade också någon timme i telefon med TigerLilja och tog mig även lite tid för en kort fika med Rachel.
Läst har jag också gjort, massa massa sidor då jag fastnat helt för Terry Pratchett´s "The Wee Free Men".
Innan dess var det böcker som:

"The Book with No Name" av Anonym
"A place called Here" av Cecelia Ahern (Samma författare som skrev "P.S I love You")
"The Curious Incident of the Dog in The Night-time" av Mark Haddon

Så vill ni mysa med böcker i höstmörkret så är dessa vad jag starkt rekommenderar (Jag har självklart läst alla på engelska, men tror nog att de borde gå att få tag på på svenska också.)
Nu ska jag gosa med Älsk, varma filtar och tända ljus. :)

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0