Insomnia.

Dagens datum: Fredag 28 november 2008
Låt just nu: Soundgarden - "Black Hole sun"


Klockan är 03.oo och jag kan inte sova. Jag är bra på att vara vaken, helt enkelt.
Imorgon (läs:idag) blir nog bra ändå. Ska träffa K2 för lunch, skiter i om jag har feber. Sedan blir det nu-ska-vi-dricka-bort-problemen-som-när-vi-var-små kväll med Ane och Jeje.
Det blir nog najs.
________________________________________

03.04

Har äntligen köpt en elektronisk cigarett, förresten. Noll gifter, bara nikotin. Då kanske jag kan få lättare att sluta snusa.
Info hittar ni här.
________________________________________

03.07

Varför uppdaterar aldrig någon bloggen på nätterna? Helst mitt i veckan också.
Jag fattar inte.

Vi syns på Stan.

Kommentarer
Ditt namn: Emma

Hur får du bakgrunden på bloggen? Den är verkligen jättesnygg! Gör du den själv? :)



Puss <3

2008-11-28 @ 08:50:42
URL: http://minimuppen.blogspot.com/
Ditt namn: Sara

Haha vad söt du är :D Alla sover på natten fattar du väl ;P

Hur är det med dig ? :)

2008-11-28 @ 13:08:17
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: Fia

Hej! Gratismakeup.se har en fantastisk funktion där man samlar poäng för att få presentkort på smink på kicks eller makeupstore.

Allt du behöver göra är att bli medlem och värva några vänner så har du snart ditt första presentkort. Lycka till :-)



Bli medlem via länken: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=153382

2008-11-28 @ 13:49:31

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0