Blurgh...

Ont i huvudet och illamående...>.<
Jag ger det en timme, sen drar jag till skolan vare sig jag mår bättre eller inte.

Vi syns på stan.
________________________________________________

Jaha, en timme har gått och inte fan hjälpte det.
Istället visade sig min huvudvärk vara Migrän, mitt illamående blev värre och Älsk försöker få mig att erkänna att jag e förkyld, vilket jag INTE är (För det har jag fanemig inte tid till).

Vi försöker igen vid lunch-tid.

Vi syns på stan, förhoppningsvis.
________________________________________________

Nej, nu skiter jag i det här. Kycklingsoppa, Nedladdade filmer och PS3 ftw...

Vi ses inte någonstans.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0