Snart så...

Om några timmar, närmare bestämt klockan 21:03 kliver Ängel av på Oslo station och jagska rusa från jobbet för att möta henne, krama henne och säkert gråta lite grand. Det sistnämnda vore iofs inte så bra eftersom jag har på mig mina nya linser idag, de är i samma färg som mitt hår. Och ja, jag ser rätt bizarr ut :P


Nej, nu bär det av tilll jobbet där jag ska vistas i fem timmar innan ajg flyr för en underbar helg ^_^
Förresten, mina Chunky Mary Janes (skor) har kommit tll posten så jag ska hämta dem imorgon också. Jag hoppas verkligen att de passar :)

Vi syns på stan ^_^

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Jag vill också åka bort :(

2008-05-08 @ 19:28:49
URL: http://tirkk0nen.blogg

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0