Packa väska, åka bort.

Så nu sitter jag här, med saker överallt omkring mig, och försöker få ordning på vad som ska med och inte. Jag ska ju bara bort i några dagar, men ändå.
Var ju inte bättre av att jag spenderade hela morgonen innan jobbet med att leta rätt på mina åksjuketabletter, sedan jobba till klockan tolv. Så nu sitter jag här, klockan är 01:45 och min buss går om sex timmar.
Biljetterna ligger också här, någonstans....

Jag ska minsann till Småland, till Aneby, och träffa underbaraste Sanna!
image28
Det var ju två år sedan sist och jag har saknat henne så sjukt mycket.. Första bussen gr till Göteborg, där ska jag byta till bussen mot Jönköping. När jag väl kommer dit så ska jag ta lokalbuss i en timme för att komma fram till Aneby och Sjöbotten där hon bor. Ja, det heter faktiskt så xD

Suck, packa är det värsta jag vet. Mitt tidigare så organiserade kaos blir bara... Kaos.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Svar : Jag dogade inte...! Jag överlevde..Nu kan jag överleva allt ;P
Och jaa, ta ledigt och kom hit =P

2008-05-26 @ 20:55:27

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0