Helt jävla Underbart!

Det är lördag eftermiddag och jag sitter här med skrattkramper efter en underbar torsdag och fredag. Ajse sminkar sig, Mike och Oskar spelar mina Playstation-spel, solen skiner och vädret är i takt med humöret, helt jävla underbart!
Det enda molnet äver helgen är att Posten tappat bort paketet med mina nya skor så jag har fortfarande inte fått dem, vilket är något irriterande,


På torsdagen kom Ajse hit och vi bosatte oss på balkongen där vi drack öl, pratade, skrattade en massa och bara hade det så jävla underbart.
På fredagen var hela gänget jättesega så vi kom inte iväg förrän klockan sex på kvällen, satte oss på Friday´s och Ajse fick sin första ute-öl som 18 åring ^_^
Sedan hamande vi hemma hos Christian där vi mötte upp Mike också, festade lite, åkte hem till oss för efterfest och vid fem imorse gick vi och lade oss med smink på kinderna och kramp i käkarna efter att ha skrattat så mycket att vi började gråta emellanåt.
Det här är himlen. Det här är kärlek. Det här är att vara Hemma.

Massa bilder har tagits och bilddagboken kommer uppdateras när helgen är slut och alla bilder gåtts igenom (Bara igår togs över 500 bilder).
Jag ville bara hälsa alla att jag inte mått såhär bra på riktigt länge och ja...

Vi syns på stan. :)

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0