När man egentligen borde göra något vettigt..

Fakta:
Namn:
Cecilie Knasflod, aka Lalemea Fictiva Katastrof
Födelsedag: Andra i Andra.
Bor: Lite överallt. Just nu: Oslo, Norge.
Gör annars: Dagdrömmer, jobbar, skriver.

Favorit...
Färg:
Svart, rött och mörkgrön.
Plats: Platsen dit ingen annan hittar..
Drog: Snus
Bok: Ett Annat Sätt att Vara Ung -  av Per Nilsson.
Film: V för  Vendetta, Eternal Sunshine of a Spotless Mind.
Mat: Korv Stroganoff eller Saterash.
Affär: H&M, Outlands, och vilken tv--spelsbutik som helst.
Serie: Simpsons, Gilmore Girls, King of Queens

Brukar du..
Titta på dig själv i spegeln:
Sällan, måste när jag sminkar mig...
Gnälla: En del på sistone.
Skrika: Pratar knappt längre.
Drömma mardrömmar: Nästan varje Natt, om jag lyckas sova alls.
Klä dig i svart: Oftast, ja. I stort sett det enda jag har.
Hata folk: Jag hatar, men inte många. Vill helst inte känna alls.
Lita på folk: Pfffts, knappast. Man lär av sina misstag.

När..
Åt du senast:
ca 26 timmar sen, pasta med ketchup.
Läste du en bok senast: Igår. "The bourbon Kid"
Var du på konsert senast: 2-3 veckor sen. John Dee.
Köpte du något senast: I söndags.
Kysste du någon senast: Imorse, Oskar.
Svor du senast: Idag någon gång, fast på norska och det låter bara knäppt.
Klagade du senast: Igår, på min huvudvärk.
Är det sommar: När jag kan gå i t-shirt utan att få gåshud.

Vem..
Saknar du:
Alex, Emil, Felicia, Amanda, Sigge, Sanna och PG.
Kysste dig sist: Oskar, vem annars ?
Gjorde dig riktigt glad senast: Felicia och Alex.
Fick du sms från senast: Sanna. <3

Har du.. ?
För många vänner:
Haha, jag befinner mig i ett land där jag inte har några vänner alls.
Brutit några ben: revben några gånger och lillfingret.
Några piercings: Navel, Näsa och läpp, pluss 15mm töjning i båda öronen.
Egen dator: Japp.
Gjort bort dig rejält: Många gånger, fråga vem som helst.
Bra självförtroende: Självklart, jag är påskharen också.
Kysst någon: Någon, Några, Många. Vem räknar..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Oskar.
Varit kär: Ja för fan!
Dumpat någon: Typ...  Ja, en gång.
Blivit dumpad: Japp, Alla andra gånger.
Velat vara otrogen: Njae, en gång kanske.
Varit otrogen: Once.

Är du..
Förstående:
För detm esta. Jag kan förvåna.
Öppensinnad: Alltid.
Osäker: För det mesta.
Intressant: Fråga någon annan, va.
Hungrig: Sällan, men borde nog vara.
Smart: Jodå, men jävligt bra på dölja det.
Barnslig: För det mesta. Lider av Bli-Vuxen-Fobi.
Rolig: Tjae, man skrattarn og mer ÅT mig än Med mig.
Pratglad: Beror på var jag är och med vilka. Samt hur nykter jag är.
Blyg: Som fan, för det mesta.
Lätt uttråkad: Ja..
Arg: Ofta. Jag har en del issues, helt enkelt.
Ledsen: För det mesta. *se ovanstående*
Glad: Ja, ibland. :) Då njuter jag av varje sekund.
Pålitlig: Ja, tyvärr även mot de som sårar mig.
Laglig: Jag e laglig att ha sex med, men jag följer inte lagen så bra..
Filosofisk: Djupsinnig..
Positiv: självklart!. Kan aldrig gå mer än åt helvete.
Lätt att förföra: Vet man vad man gör, så ja.
Bra på att ge komplimanger: Försöker.
Bra på att få komplimanger: Njae, har svårt för att tro på dem...
image20

Kommentarer
Ditt namn: Rebecca

jo,jag vet men jag vet inte bara vart man ändrar det :s haha. Blir snart galen på min blogg....

2008-03-26 @ 09:32:07
Ditt namn: Dhevil

=D
Miss u too. Du skulle ju höra av dig under påsken när du kom till Sverige..=P
Och det va kul att prata med dig på msn igen idag^^

2008-03-27 @ 00:54:18

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0