It snows in Hell.

Jag vet jag vet jag vet, jag suger på att uppdatera bloggen.
Helt ärligt enbart för att det verkligen inte finns så mycket att säga.
Alls, egentligen.

"För jag e dum i huvet,
ja, jag ska hålla käften.
Mitt självförtroende duger,
men då står jag här och ljuger."

Jag har haft bättre dagar, helt klart, men det har funnits många sämre också. Igår började jag jobba igen efter en lång ledighet och allt kändes så otroligt mycket lättare, hade bara en irriterande kund plus att skiftledaren var på grymt bra humör eftersom hon äntligen har fått killen hon dreglat över i  månader.

Jag har bestämt mig för att bli nyttigare också (Jag är en hycklare, medan jag skriver det här så käkar jag lösgodis och dricker Red Bull). Jag vill att det ska bli varmare så jag kan börja gå hem istället för att ta bussen utan att frysa arslet av mig. Jag ska försöka äta nyttigare så småningom, inte lätt när man jobbar på McD. Min kondition måste definitivt förbättras, men då måste jag sluta snusa. För att sluta snusa måste jag pierca en medusa, för att pierca medusa måste jag hitta ett annat jobb. Jag tänker långsiktigt helt enkelt.

Nej men allvarligt, jag måste göra något åt mina lår och mina armar. Kan inte våren komma ? Då kan jag skejta, åka inlines, gå och annat nyttigt som jag faktiskt tycker om. Om några dagar kommer kläderna jag har beställt också, WOOHOOO!

Om våren och sommaren bara kan spöa skiten ur snön så tror jag att allt kan bli så jävla mycket bättre.
Great, mitt liv hänger på ett "om". Tragik i kubik, damnit.
image21

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0