Woohoo, jag e sjuk!

Jaha, så vaknar jag upp sjuk utav bara fan. Jippie liksom. Var tvungen att gå upp supertidigt, bara för att jag var rädd att spy i sängen.  Emetofobi, ftw.. >.<

Nåja, roar mig själv med att slötitta på tv och läsa Questionable Content - Min favorit bland online Comics.
Idag vore ett bra tillfälle att äntligen lägga upp bilderna från Småland, men... Jag orkar verkligen inte. Suck, jag ber om ursäkt för alla som kollar min bilddagbok, jag vet att den i stort sett stått stilla, men förhoppningsvis ändras det snart :)


Nej, om man skulle ta och skicka iväg älsk att köpa blekmedel så jag kan fixa håret lite, som det ser ut nu är det vitt och grönrandigt. Egentligen rätt coolt, men... äh, det borde fixas. Jag vill inte ge Älsks föräldrar en hjärtattack nästa gång jag ser dem. Det tog dem nio månader att vänja sig vid mina percingar och blå hårfärg liksom.

Förresten! Jag fick min specialdesignade vodkaflaska med posten igår :D

Rainbow absolut vodka
Vi syns på stan.


Kommentarer
Ditt namn: Mi

Åtminstone färgglad...

2008-06-13 @ 22:30:47
URL: http://misblogg.blogg.se/
Ditt namn: Madde

Okej, då har du "lite" bättre utsikt än mig ;)



Krya på dig och hoppas att håret blir som du vill ha det.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-06-13 @ 22:39:44
URL: http://thesagaiscontinued.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Neej vilken cool :D Hur har du fått tag i den? :)

2008-06-14 @ 11:52:58
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0