Söndag :D

Idag är en bra dag :)
Jag har sovit utan mardrömmar, jag har fått morgonen för mig själv och jag ska strax göra mig i ordning för att gå ut på stan.
Det är mulet och regnar, men det gör mig ingenting. :) Ska nog gå till H&M en sväng, ta en kopp te och mozarella sticks på Friday´s och sedan gå förbi jobbet för at hämta en bok jag glömde där i fredags.

Pratade med min kusin på msn nyss, han är ju som bekant soldat och just nu placerad i Tchad. Om tre veckor kommer han hem, woohoo! Shit, det var evigheter sedan jag träffade honom sist och lär ju gå ännu längre tid nu när jag bor i Norge.

I övermorgon åker jag ^_^ Längtar som fan, även om jag kommer sakna Älsk.  Men det känns som att det var evigheter sedan  jag träffade syrrans familj, brorsans familj, mamma, Torvald och några vänner.
Kommer bli så jävla härligt  :D

Nej, nu måste jag fan göra mig i ordning, men vi hörs och störs och, som alltid:
Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Kul att se att du också verkar glad för en gångs skull :)

2008-06-22 @ 18:59:09
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0