Räknar minuter...

Klockan är, as we speak, 02:39 och jag har ännu inte packat klart. Det är inte så att jag har mycket att packa, utan snarare att jag har varit riktigt lat idag.
Jag var säker på att jag som vanligt bokat en biljett som gör att jag måste upp klockan 05:00, men nu visade det sig att jag hade fel och att bussen inte går förrän 12:00. Jag får alltså sova i natt. Wooho!
Jag längtar så mycket! Får lite dåligt samvete eftersom Älsk har deppat hela dagen över att jag ska åka, men han klarar sig nog :)

Om bussen är i tid så kommer jag kliva av på City terminalen 19:45.
Så, mina vänner, nu är det inte långt kvar innan...

...Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Fride

det jag menar är att han är det första man ser :)

2008-06-24 @ 03:17:28
URL: http://traxxiefride.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0