Jobb, spel & Cali

Idag:
Dagen då jag ska stänga med Bimbo igen. (Döda mig, eller ännu bättre, döda Bimbo.)
Dagen jag ska ta en stor risk, men som jag, om jag räknat rätt, kommer klara.
Dagen jag köpte biljett till Stockholm för att hjälpa mamma flytta, gå på middag med en vän och förhoppningsvis ta några öl med Molle. =)


Har spenderat två underbart lediga dagar med---..... Vafan! Nu hoppade en till tangent ut!  Anyways, jag har spelat tv-spel, helt enkelt.
Igår satt jag och Älsk uppe hela natten och pratade om allt vi ska göra när vi åker till Californien. Ska bli så jävla häftigt!

Nej, nu ska jag försöka göra mig i ordning för jobbet... Fan.
Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: M a m m a . J e s s i c a

Hej hoppas du får en bra dag idag :)

2008-06-04 @ 14:14:39
URL: http://jyees89.blogg.se
Ditt namn: Dhevil

Heeeeej=)

Ska ni till californien? =O
Faan va coolt ^^

Och du måste träffa mig någon dag också =O Och fira mig ^^ Och titta på lägenheten =D

Puss Hej ^^

2008-06-04 @ 17:31:25

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0