Hår och packningslista.

Mitt hår driver mig till vansinne. Det är helt platt och omöjligt att göra något med eftersom det är så jävla tjockt och fluffigt.
FLUFFIGT! Fucking hell liksom, jag ser ut som en rakpermanentad pudel.
Dessutom är mitt hår i stort sett immun mot hårspray och andra hårprodukter. Hur mycket jag än försöker så får jag ändå ett "JAVELLENTE" och så faller det ihop igen. Suck.

Nåja, imorgon ska jag packa väskan, skriva ut några foton och fixa allt som behöver göras innan jag åker. (Det inkluderar att sätta upå post-it lappar med diverse hot om inte Älsk håller lägenheten ren och städad medan jag e borta.)

Saker jag måste komma ihåg att ha med mig, (förutom kläder förstås.):

  • Svenskt telefonkort
  • Mac-en och datorsladd
  • Mobilladdare.
  • Fotona
  • PSPn
  • Dagboken
  • iPod
  • Glasögon
  • Systemkamera (D200)
De är sakerna jag kommer på just nu i alla fall.  Imorgon lär det väl komma en till lista på vad osm skall bli gjort under dagen.
Jag älskar organiserat kaos.
Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Anonym

kanske låter stupid, men vem är du? =p

2008-06-23 @ 01:02:35
URL: http://josefineet.blogg.se/
Ditt namn: Sara

"Det är helt platt och omöjligt att göra något med eftersom det är så jävla tjockt och fluffigt. "



Hur kan det vara platt och fluffigt samtidigt? :P

2008-06-23 @ 15:41:11
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: kattfanskap

Det är platt och spikrakt, men det står åt alla håll. Inte vågigt eftersom det är rakt, utan mer som att jag slickat en elkontakt.

2008-06-23 @ 20:12:54
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0