Hjälp?

Jag sitter här trött som fan och ska snart, om jag ha tur, jobba för näst sista gången på mitt arbete. Jag har inte sett schemat för måndag och tisdag ännu, men Oskar fyller år på måndag och...
VIsstfan! Micke kommer hit ikväll, men det är oskar som får möta upp honom eftersom jag inte slutar förrän klockan tolv.


Men nu till mitt stora problem.
Vad i helvete ska jag ge Oskar i födelsedagspresent? Vad ger man till någon som redan har allt förutom en Hasselbladh-kamera som hans arbetsklass- tjej aldrig skulle ha råd med ens om hon sparade hela livet. Funderar på att skicka Oskar till Annette för att fixa detaljerna runt hans vampyr (Vampire the masquerade) medan jag drar runt Micke på stan och samlar ihop massa småpresenter till Oskar istället.
Fan, förhållanden e verkligen inte min grej.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Elin

var med och tävla i min blogg

2008-07-11 @ 17:14:12
URL: http://iameelin.blogg.se/
Ditt namn: Emily

svar på kommentar; nu förstår jag - så sant så! (;

2008-07-16 @ 01:11:31
URL: http://emali.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0