Att inte få hoppa i sängen.

Kommer ni ihåg när man var liten och alla vuxna tjatade om att man inte fick hoppa i sängen för att man kunde ramla och slå sig?
Jag minns det, och igår natt gick min säng sönder. Man ska tydligen inte hoppa i den som "vuxen" heller xD

Annars har dagen varit lugn, även om jag känt mig rätt dålig. Ryggont, illamående, det klassiska ni vet.
Finns inte så mycket att säga idag, och nu ska ajg försöka bygga ihop sängjäveln igen, det gick inte så bra i kolmörker igår natt. Haha.



Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Sv: Du är en väldigt bra vän också =)

Och jag har en känsla av att vi gör varandra glada <3



Men nu är jag sjukt deprimerad och vet inte vad jag ska göra..

Eller jag vet vad jag måste göra..Men jag försöker skjuta upp det..

Som med allt annat..

2008-07-31 @ 21:37:58
URL: http://dhevil.blogg.se/
Ditt namn: Sara

Hey, dags att uppdatera va ;)

2008-08-13 @ 14:20:31
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0