Helgen och annat fanteri.

Okej, så min helg har varit en av de underbaraste på länge. Mitt humör har som vanligt gått upp och ner, men heeey, that´s life. :)

Fredagen var jag ledig, gick till banken och Maxbo med Oskars mamma. Köpte en symaskin! :D och oskars mamma köpte en vattenkokare till våran lägenhet.
Sen åkte jag till Mike som bjöd på öl och vi satt och snacka för första gången sen han sparkat ut mig. Kändes bra, jag har saknat honom. Efteråt mötte jag upp Oskar på Fridays och han bjöd på middag <3

Drog till jobbet på lördagen, solen sken och det var riktigt varmt ute! Väldigt välkommet, måste jag säga. Så jag gav chefen en hjärtattack när jag kommer inklampandes iklädd t-shirt. xD Man ska fira plusgrader! Oskar möter mig på jobbet när jag slutar klockan åtta, jag får med mig typ sex stycken Happy Meal-leksaker och sen bär det av hemåt för att göra sig redo för fest!
Så tro det eller ej människor, men för första gången på lääänge, var Kattfan snygg, pigg och festglad ( tillräckligt för att komma in trots 20-gränsen) och var på nattklubb med Mike och Oskar.
Och ja, jag dansade, hela jävla natten. Till trance, till Happy Hardcore, techno och House.och Jag Älskade det. Vi kom hem igen klockan halv fem på morgonen och då hade Oskar fått bära mig från busshållsplatsen (jag var inte för full, jag hade bara dansat i tio-cm-klackar från elva till fyra :P ).

Söndag var det upp och åka iväg till Lägenheten för att skriva kontrakt och fixa med de sista detaljerna innan jag skulle iväg till jobbet klockan fyra.
Nu är klockan tio i ett och jag har nyss kommit hem.

Tänker på och Saknar Alex en massa, men snart kommer hon hit till mig i Norge och ska fira födelsedag med mig :D Hon är så jävla underbar, jag kommer gråta av glädje när jag möte henne på stationen.

Så Jag lever, Ni hade fel.
Mitt Liv visade sig vara värt Så Jävla Mycket Mer.

image16


Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Emily

Kul att det går bra för dig:)

2008-01-21 @ 14:11:01
Ditt namn: Mathias

Oh yes, detta inlägg gör mig glad, även om jag läste det igår kväll (;
Måste även påpeka din snygga design! Riktigt fräck! :D

2008-01-22 @ 09:01:55
URL: http://titanvinge.blogg.se
Ditt namn: Dhevil

Miss you too=)
10 Dagar kvar^^

Jag måste fixa photoshop så att jag kan fixa min sida också.
=)

2008-01-22 @ 20:23:44

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0