X - 2h and some minutes.

Dagens datum: Tisdag 23 december 2008
Låt just nu:  Great big sea - "Boston and Saint John´s"

23.17

Har spenderat ett par underbara dagar i Sthlm och sitter nu i Finland med Oskar och väntar in julafton.
Tror fanemig jag har lite julkänsla också.

I allafall, jag vet att jag inte hann träffa så mycket folk den här vändan, men jag kommer tillbaka om några dagar och då ska jag göra mitt bästa, ev pierca mig också ^^

Jag hann i alla fall träffa Tintin Och Madde :D  Åkte med Pauli hem till dem och kollade på söthunden. Sedan körde ju dem och hämtade upp Älsk med mig på flygplatsen (om igen: JÄTTETACK FÖR HJÄLPEN!)  Snackade massa med schysstaste  Madde och skrattade till tusen med Tintin ^^

Firade mini-jul med mamma igår eftersom jag för första gången någonsin ska fira julafton utan henne.  (Fan ta Oskar som får mig att lova saker när jag spelar tv-spel och inte lyssnar på vad han säger =P)

Nej, nu ska jag gosa med Älsk och försöka lura ur honom vad jag får i julklapp ^^ 

God Jul!

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Sv: Haha jasså^^

Är katten också söt =) ;P

2008-12-25 @ 02:36:14
URL: http://dhevil.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0