snö, creds och massa glass.

Dagens datum: Fredag 5 december 2008
Låt just nu: Toy Box - "Superstar"

15.31

Upptäckte att jag fått fler besökare och fler kommentarer, vilket känns helt super! Jättetack till alla läsare!
Och creds till Alex som står för ungefär hälften av dem. ;)

Vaknade sent idag också, många mardrömmar. Så de stora snöflingorna som föll utanför fönstret var en väldigt välkommen överraskning.
Det blev chokladglass till frukost, mest BaraFörAtt.

Har mensvärk så det skriker om det, men det hjälps inte, jag måste fortsätta sy. Får skicka iväg Oskar att plocka upp snus och Ibux så jag överlever dagen.



Upptäckte när jag gick genom mina bilder att jag
1: Har jävligt många. (Det blir väl så när man är sambo med en fotograf)
2. Troligen har bilder på nästan alla mina hårfärger och frisyrer genom tiderna.

Vore det kul om jag samlade ihop dem och publicerade dem på bloggen här så ni får se?  :)

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Sara

Det vore grymt kul :) Bra idé ;d

2008-12-05 @ 18:45:19
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/
Ditt namn: Micka

visa dina frillor ;D

jag behöver lite inspiration, jag vill göra nått med mitt tråkhår. :P

2008-12-05 @ 20:06:39
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Ditt namn: Dhevil

Jaa, gör det ^^

Jag funderar på att färga rött eller brunt =P

Eller ännu blondare xD

2008-12-06 @ 11:32:44
Ditt namn: Dhevil

Okej..

Jaa, jävligt bra..



Hon är ju faktiskt smart..

Jag ville gråta lite när jag hade sett klart på den..

2008-12-07 @ 02:07:22

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0