Ett onyktert leende.

Dagens datum: Fredag 12 december 2008
Låt just nu: Jag vet  inte, tappade just min iPod.  -.-

23.51

Okej, så jag e slightly onykter och har tappat min iPod på trikk-helvetet.  Men inte faan klagar jag :D 
Nej, för imorgon åker jag till Sverige, wooo! Och visst kommer jag sakna Oskar, men han överlever nog. 

Jag e trött just nu, som faaan faktiskt, vilket är lagom snopet eftersom jag skulle färga håret och packa ikväll.  Å andra sidan så är jag grymt effektiv när det blir panik, så det går nog bra imorgon också. :)
Sitter på Oskars skola och skriver ut fotografier på större papper, han har försvunnit någonstans och jag vågar inte lämna stolen för sist jag försökte gå runt här ensam så gick jag vilse på vägen till toaletten.

Hmm... Undrar om han inser att våran sista trikk hem åker om tio minuter?

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0