...

Dagens Datum: Onsdag 3 december 2008
Låt just nu: MAtchbox 20 - "Unwell"

13.25

Fick provsvaren igår, det visade ingenting, så varför jag e sjuk är fortfarande ett mysterium. Dock har jag gått utan feber i två dagar nu (personligt rekord!) så förhoppningsvis kan jag dra till skolan igen imorgon. *peppar peppar*
Gilmore Girls på tv, so I´ll be back, people!
_____________________________________

14.51

Börjar känna ordentlig press från skolan. Försöker frenetiskt få massa saker gjorda samtidigt när jag väl mår okej, vilket förstås resulterar i att inget egentligen blir gjort.
Måtten för klänningen är tagna i alla fall, men innan jag kan börja med mönstret så måste vi till lägenheten och demontera sängen och hämta min gamla dator.
Jeje börjar sitt nya jobb imorgon och hans dator dog imorse, så han ska få låna min.
Sedan bär det iväg till sybutiken för att försöka hitta rätt tyg till klänningen och ett ripsband för kjolen, samt finna nytt garn till mössan som ska stickas.

"Jag vill ha SEX .....
...Bollar i luften."

_____________________________________

21.55

Upptäckte att det är nästan en decimeter snö på berget där min lägenhet ligger. Där jag bor just nu finns det ingen snö alls. Det ligger tjugo minuter ifrån varandra med buss, bisarrt.

Idag är jag trött. Det är också bisarrt eftersom jag sov mer än fyra timmar under natten för första gången på flera veckor.

Vi syns på stan

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Jaha..

Jaa, och jag kan fortfarande inte förstå varför jag gjorde så..



I need a friend..=´(

2008-12-03 @ 23:18:28
Ditt namn: Dhevil

Okej..Nu ska jag försöka skriva igen..Allt dog och försvann gången innan..-.-



Jaa, jag vet..Men du är i Norge nu..

och Kati kan jag ju inte svansa runt varje dag =P

Hon kommer ju total tokfippa ur på mig xD

Eller ngt =P



Hmm, du, jag tokfulla..Åka från Sthlm till någonstans efter Nynäshamn 5 på morgonen..Till din mamma..

Jag vet inte, men jag tror inte att din morsa skulle uppskatta det xD



Vi kanske kan gå ut i Södertälje..

För jag bor hemma i Katis lägenhet från den typ 21 eller ngt..Till efter jul..

Då kan man ju sova där efter krogen =)

2008-12-04 @ 03:32:13

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0