Du skämmer bort mig, älskling.

Dagens Datum: 1 december 2008
Låt just nu: Radiohead - "Creep"

16.51

Oskar skämmer bort mig, det är ett faktum.
Sov uruselt inatt (ja, jag spelade LBP tills klockan plötsligt var halv fem på morgonen) så istället för att möta upp Oskar i stan när han slutat skolan vaknar jag av en kyss från en jätteglad pojkvän som sitter vid sängkanten.
Innan jag ens hinner vakna ordentligt så har han plockat fram en GIGANTISK chokladkalender till mig, en nemi-tidning, en Rex Rudi-tidning och en ny handkontroll till PS3an.

Han e lite weird, min pojkvän. Jag diggar Weird.
_________________________________________

17.oo

Vi kom iväg till lägenheten till slut i alla fall. Var tvungen att hämta lite mer kläder och kolla posten.
Nog för att Oskar e skitsnygg i sina kiltar, men jag tvingade honom att leta rätt på ett par byxor, eftersom det blir allt kallare här.
Det tog en halvtimme, sedan kom illamåendet och yrseln. Jag hatar mögel -.- (Vilket är varför vi inte bor där just nu, ifall någon inte fått med sig det.)

Mysig lunch på Oslo City, småkollade lite efter julklappar och njöt av julstämningen innan eftermiddagsruschen. Jag gillar inte för mycket människor på en och samma plats.
_________________________________________

17.05

Dags att laga mönster för min examensklänning.
Det snöade idag, förresten.

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Dhevil

Okej =) va kul ^^

Själv har jag ju totalfastnat i Narutospelet då..

Jaa, I joined the dark side..På xbox..=P



Mhm, I know..Jag kommer typ döö...

Men men, jag ska nog ta med datorn=P

2008-12-01 @ 19:13:51
Ditt namn: Dhevil

Varför avis på dig?

För att du blir så jäääävla bortskämd av din pojkvän =P Haha..



..Jo, jag vet..

Omformatera mig tack =P

Men det är bara för att pappa hade köpt xbox..

Och jag har ju inget..

Så, billigare för mig att köra med xbox nu =P

2008-12-01 @ 23:15:06
Ditt namn: Bea

söt pojke! :) i´m happi for you ^^<3

2008-12-02 @ 09:06:17
Ditt namn: Dhevil

Jaa men..varför sa du inget..? =O

Till lilla mig liksom =O

Om du sa det till Ida så förstår jag om du inte fick med dig ngn =P haha..



Jaa, skäms på dig..!? ;P

Haha, jag tror faktiskt att det är hans plan..

Det måste ju vara så..För det kan ju inte bara vara för att han är en sjukt bra pojkvän och han älskar dig =P



Haha jaa..Tror jag =P

Kanske fastnar för xbox nu =O

Och köper en xbox när jag skaffar eget place igen =P

Fast, jag måste ha wii också..^^

2008-12-02 @ 19:11:27

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0