Att börja skolan, Igen.

Imorgon är det den första september.
Imorgon har jag bott i Oslo i ett år. (Det trodde ni aldrig,va?)
Imorgon kommer Pixi på besök.
Imorgon fyller Molle 21. <3
Imorgon Börjar jag på DesignSkolan.

Va?! tänker ni såklart, vilket jag kan förstå, jag har ju inte berättat för någon att jag sökt - Förrän nu alltså.
Jag är nervös. BLARGH. Det känns som att jag är sju år igen och ska börja första klass.
Fast den här gången har jag inte slagit ut mina framtänder.

Jag börjar klockan tio, ska träffa Annette för en morgonfika innan vi går til skolan. Jag kommer vara ett nervvrak.
Nåja, wish me luck :) 

Vi syns på stan.


Kommentarer
Ditt namn: Sara

Hur gick det i skolan? :)

2008-09-02 @ 19:29:10
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0