Trött..

Städade lägenheten igår. Är dammallergiker så det var helt klart dags. Men hur trött jag än var när jag äntligen var färdig så kunde jag inte sova. Somnade runt halv åtta imorse efter att ha legat och vridit mig i nästan fem timmar.
Och nu ska jag upp och göra mig klar för jobbet.
Har jag tur så jobbar den nya tjejen idag, fast är det rusning så slipper jag gärna att vara i köket med henne. Kassa kanske är värre iofs, då gnäller ju alla kunder istället för att det tar tid.
I övrigt så kommer resten av veckan vara rätt lugn eftersom jag ska jobba hela helgen.

Nåja, solen skiner äntligen i alla fall.
Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0