Härlig dag!

Idag känns som en bra dag!
Vad på IKEA igår och köpte äntlgen en säng, så jag är otroligt utvilad. Oskar köpte också ett litet hyllbord, men fick fel hyllben och skruvar. Tur för honom att han har en så gudomligt teknisk flickvän som fixade ihop den ändå, genom att göra några nya hål i bordet. det vart skitbra, förutom att jag fick ett och annat skärsår i fingrarna. :P

Solen skiner och jag känner mig riktigt nyttig idag. Var uppe tidigt och gjorde mig i ordning. Äter just nu vindruvor och dricker mineralvatten. Dags att bli lite smånyttig åtminstone en gång i veckan ;P
Börjar jobba klockan fyra idag och slutar klockan tolv. ska nog ta trikken (spårvagnen) och gå upp för berget när jag ska hem. Bra hälsa ftw!

På måndag ska jag på intervju, vågar inte säga för  vad av rädsla för att inte komma in, men om jag blir accepterad så blir jag världens lyckligaste!


Nej, nu ska jag leta rätt på kortläsaren och försöka få upp några bilder. :)

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: http://TUMADRE.blogg.se

vad härligt att förnya lite!
ikea är kanon, mycket bra saker till bra priser.

2008-04-23 @ 14:01:28
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Ditt namn: Dhevil

Tvspels affär?=D
Han den där som du drack med tog sitt förnuft till fånga =P

2008-04-24 @ 00:49:30
Ditt namn: Kattfan

Tyvärr alex, inte tv-spelaffären. Ingne affär alls faktiskt.
Än iaf :P

2008-04-24 @ 01:18:08
Ditt namn: Dhevil

Faan då =P
Men jag håller fortfarande tummarna och jag är fortfarande 100% säker på att du kommer hamna där en vacker dag xD

2008-04-26 @ 00:40:51
Ditt namn: kattfan

aaaw, vad gulligt av dig :)

2008-04-26 @ 15:47:10

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0