Fredagskväll och utgång.

Sitter här i soffan, med nytvättat hår invirad i en handduk. Kläderna för ikväll ligger fint på en stol i väntan på att användas, synas och beundras. Ikväll är en Bra Kväll. Det är utgång.

det var längesedan sist, det känner jag nu, när jag sitter här med en öl i handen och ett leende på läpparna.
Älskade har redan gjort sig fin och jag kommer på mig själv med att stirra. Den fantastiska känslan av att han, just han, är Min, är något jag aldrig kommer vänja mig vid. Vem hade anat, liksom?

I övrigt så njuter jag av solen de få lediga stunderna jag har från jobbet. Skejtade för första gången på nästna åtta månader igår, bra  gick det knappast.

Kvällens outfit.
Klänning, den svarta nya.
Strumpbxor i samma färg som mitt hår
Kängor eller högklackat.


Jag ska ut ikväll, jag är lycklig, jag älskar och jag trivs. Idag är en Bra Kväll.

image24

Vi syns på stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0