Nervöst nerv-vrak.

Som förutspått så sitter jag nu här nervös och skräckslagen och knåpar ihop ett sista-minuten inlägg innan det är dags för mig att gå till min första exekution. hrm... Arbetsdag, menar jag förstås.
Så nu sitter jag här, utan piercingar, med hudfärgade ploppar i töjningarna i öronen och nästan inget smink alls. Jag ser fan ut som ett spöke. Med glasögon på ser jag ut som en bibliotekarie istället.
Är i övrigt jätteglad att Tossan fick jobbet hemma i Sverige och jag kommer vara minst lika nervös på hennes första dag som jag nu är på min. Mådde jag verkligen så här dåligt när jag började på Goodgame också? Det borde jag fan ha gjort. Jag är helt enkelt grym på att förtränga saker, haha.

Nåja, önska mig lycka till, och hör ni inget från mig efter detta så har jag väl blivit överkörd på vägen, fått en hjärtattack eller liknande.

Vi syns på Stan.

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0