Mirakel sker

klockan är 10:16. Klockan elva ska jag vara på jobbet och för första gången på... eh shit, vi snackar flera år, så är jag faktiskt helt klar redan en halvtimme innan jag ska iväg. Jag behöver inte stressa, vilket känns helt overkligt.

Hade som vanligt en massa konstiga drömmar i natt, men inga av dem hade med drunknng att göra, så jag är nööööööjd. Lär väl skriva ikväll någon gång igen. Jag slutar klockan fyra idag och klockan fem ska Alex på sitt intro.
Meep, lycka till ^_^

Idag är det en beställning på hundra Big Mac, tydligen. Jag hoppas att jag fått mina skor, för skejtarskor med flott under sulorna gör att jag halkar runt som en jävla Bambi på hal is, haha.

skriv ditt namn med lillfingret:cecilie

skriv ditt namn med armbågen: cecilier

Skriv ditt namn med pannan: df4 3d i9o956

Skriv ditt namn med foten: cecciilikee

Skriv ditt namn med näsan: cecilie

Fan vad jag äger!

Vi ses på stan

Kommentarer

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0