Jag är dum, men det är okej.

Nu jävlar ska jag passa på att skriva när jag mår lite bättre, känns som allt annat hamnat i en ordentlig svacka.
Inte för att något har förändrats direkt, men jag känner mig ändå rätt funktionerande för tillfället.
Har pratat med Bea idag, bara sådär helt plötsligt och utan anledning. Roligt värre, då det var längesedan jag lyckats hålla en sådan långarig konversation med någon.
Tror dock att jag börjar bli sjuk. Har hostat hela morgonen. Dessutom har jag en mensvärk som heter duga. "Välkommen till verkligheten" Fucking hell...

Nej, nu ska jag fanemig få tummen ur arslet och fortsätta skriva på min bok.

Jag försöker hålla en positiv inställning till allt kaos:
"Det kan inte gå mer än åt helvete och lär med all säkerhet göra just det, men då gör jag det fan med stil!"

image10

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Mathias

Klart att du gör, men du, jag visste inte om att du skriver en bok :D najs! :D

2007-12-04 @ 22:22:55
URL: http://titanvinge.blogg.se

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0