HATA TELEFONHELVETEN!

Kan inte folk sluta ringa på hemtelefonen när jag är ensam hemma hos min pojkvän?! Jag HATAR att svara, får fan panik varenda gång den där signalen går igång. Usch.
Sen gillar jag inte när min telefon ringer heller och det är ett nummer jag inte känner igen, vilket är i stort sett alla nummer utom Oskars. Ja, känns ju lagom lyckat.
B L Ä !

Jobbar klockan fyra, har imorgon bott här en vecka. Jag har ingen aning om vad som händer. Kanske bäst att åka hem? Jag vet inte. Jag fattar fan ingenting.


Hur jävla mycket begärt är det att för en gångs skull få lyckas med någonting och kunna jämföra mig själv med vanliga jävla människor i det här skitsamhället?!?
Man får fan rabies av mindre.
image11

Vi syns på stan.

Kommentarer
Ditt namn: Emily

Come home....

2007-12-08 @ 20:55:59

Skriv en rad eller tre:

Namn:
Lägg mig på minnet?

E-postadress: (vår hemlis)

URL/Bloggadress:
Vad tänker du på?:

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>
Trackback
RSS 2.0